zaterdag 20 april 2013

Interview met Gio Diekema (bekend van oa oh oh cherso)

 

Hee,  
Zoals julli weten vind ik de kledingstijl van Gio echt superleuk!
Voor de mensen die hem niet kennen zal ik even uitleggen wie hij is:
Gio Diekema geboren op 09-09-1990
in het voorjaar van 2011 audities gedaan voor een nieuw castlid voor de nieuwe reeks van Oh Oh Cherso. Gio Diekema is één van de gelukkigen die de finale behaald én doorgaat!
In het dagelijks leven is Gio danser en choreograaf. Hij komt uit Utrecht, en is dus geen Hagenees zoals de andere castleden van de realitysoap.
Ik heb met hem een intervieuw mogen doen waar ik heel blij mee ben hieronder het intervieuw.

1.wil je je zelf even voorstellen? Gio Diekema bekend van oh oh cherso en echte meisjes.

2. hoe zou je jezelf omschrijven? ik omschrijf mezelf als een spontane gezellige jongen die ervan houd om erop uit te trekken.

3.in welke winkel koop jij je meeste kleding? koop mijn kleding bij zoveel mogelijk verschillende winkels heb niet echt een bepaalde store.

4.wie is jouw grootste voorbeeld? mijn voorbeelden madonna en lady gaga.

5.hoe ben je bij de tv terechtgekomen?Hoe ik bij tv ben gekomen ik ben door een casting bij oh oh cherso gekomen .! Een vriendin had me opgegeven voor het programma zodoen.

6.wat wou je vroeger worden?Vroeger wilde ik danser worden of beroemd nou dat is dus gelukt :)nu mijn eigen dansschool www.giodancecompany.nl

7.welke progamma vond je het leukst om aan mee te doen oh oh cherso of Echte meisjes(en jongens) op de prairie? Wat ik leuker vind dat is een moeilijke vraag want ik kan echt niet kiezen maar dan denk ik toch cherso dat was minder gezeik en luxe

8.welke stijl qua kleding vind jij het mooist?Welke stijl ik het mooist vind dat is echt verschillend hoe gekker hoe beter;) ik heb niet echt een bepaalde stijl maar wel een eigen stijl.

9.klopt het dat je danser en choreograaf bent in het dagelijks leven?Dat klopt ik heb nu mijn eigendansschool en ik dans al vanaf mijn 4e jaar dus helemaal leuk;)

10.ga je nog iets op tv doen na echte meisjes en jongens op de prairie? Ik sta open voor een eigen programma dus wie weet :)kom maar op met een leuke aanbieding.


ik wil Gio bedanken voor het intervieuw!
en dinsdag allemaal weer kijken na Echte meisjes(en jongens) op de prairie half 10 op rtl 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten