zondag 29 december 2013

Interview: Lesley van Helden



Hee,
Vandaag weer een interview met niemand minder dan Lesley van Helden.
Ze is bekend van Benelux' Next Top Model, seizoen 2.
In het programma was Lesley al mijn favoriet. 
En nu mag ik een interview met haar doen!
Ik wil Lesley bedanken voor het interview!

1. Zou je jezelf even willen voorstellen?

Haai, ik ben Lesley, ik ben 21 jaar en kom uit Dordrecht !

2.Wou je vroeger ook altijd model worden of kwam dat pas later?

Ik heb toen ik heel jong was een keer samen met mijn moeder een fotoshoot gedaan,
en sinds toen wou ik eigenlijk model worden, ik denk dat ik een jaar of 7 was.

3.Hoe is het om op een catwalk te lopen?

Catwalk lopen is heel anders dan een fotoshoot, je ben de hele dag zenuwachtig voor dat ene moment, en als je dan eindelijk op de catwalk staat, krijg je echt een adrenaline stoot, tenminste ik dan haha. En voordat je het weet is het alweer voorbij.

4.Heb je ooit wel eens kritiek gehad in de modellenwereld?

Genoeg, maar dat hoort erbij, voor de ene ben je lelijk voor de ander mooi, de ene te lang, de ander te klein, te wit, te bruin, het is nooit goed genoeg, en dat geeft ook niet, daarom zijn er zoveel verschillende soorten modellen! Iedereen heb iets anders wat mooi is.

5.Wat is jouw Must Have item van dit jaar?

Een beanie ! Ik vond ze altijd al leuk maar wist eigenlijk niet zo goed of ik het wel zo leuk vond staan,
maar ben nu toch wel om.. perfect voor een bad hair day.

6.Wie is jouw favoriete designer?

Ik zie overal altijd wel wat moois.. maar een van mijn favoriete kledingmerken die ik kan betalen is Supertrash.

7.wat is jouw droom als model?

De VS show lopen natuurlijk, net als elk model denk ik, en de cover van vogue. Maar ik heb besloten dat ik niet stop met modellenwerk voordat ik een tripje New York heb meegemaakt, als ik dat heb bereikt is mijn droom al uitgekomen.

8.Heb je een parfum die je het lekkerst vind ?

Die rode van Nina Ricci, ik heb alleen geen idee hoe die heet haha,
 maar ik neem hem altijd overal mee naartoe !

9.Heb je al eens een bekend model mogen ontmoeten?

Ik ontmoet een hele hoop modellen, modellen die de meeste mensen die niet in het wereldje zitten niet kennen maar in dit wereldje een grote naam hebben, en dat is voor mij net zo leuk! Maar ik heb Doutze nog niet ontmoet, helaas !

10.Wat is jouw favoriete make up merk?

Mac cosmetics, daar wil ik het liefst alles van.. heel slecht voor mijn portemonnee.

11.Wil je nog iets zeggen of heb je nog een opmerking over de site ?

Dankjewel dat je mij wou interviewen ! Ik hoop dat je het leuk vond, en wens je veel succes met je blog !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten