maandag 7 juli 2014

Miley Cyrus Bangerz Tour Antwerpen

20/6/14 de dag dat ik Miley zag.
Na 6 jaar lang wachten was het eindelijk zover! Ik ging naar het concert van Miley Cyrus in Antwerpen. Na lang wachten was het eindelijk dan zover ik ging haar LIVE zien!.Ik kon het niet geloven ik kon ook niet 1 minuut stil zitten van de zenuwen ! Ik had een zelfgemaakt shirt gemaakt en een groot spandoek met "I want on stage".  Toen we aankwamen voor de arena was het al super druk!(en het was al best laat). Er stonden buiten en binnen Merch kraampjes met Miley spullen :).









Eenmaal in de arena was de opening act al bezig.Wij zaten in de oranje zone vak 115 super goed zicht!
Ik was ontzettend blij dat ik haar dus zo goed zou zien. Na een half uur ongeveer was de opening act voorbij.
Miley kwam iets later dan verwacht dus ik kreeg ontzettend veel zenuwen! Maar na lang wachten werd de zaal opeens helemaal donker en kwamen haar dansers op. Opeens kwam  Miley's hoofd heel groot op het scherm ze deed een knipoog en haar mond ging open...toen kwam er een gigantische tong uit wat een glijbaan moest voorstellen. En opeens kwam Miley eruit! dat was echt het beste moment toen ik haar zo zag voor de eerste keer! ze zwaaide naar iedereen in de zaal en begon SMS te zingen.







Er was een groot podium waar ze al haar liedjes zong zoals: We cant stop,Someone else,My darlin, en natuurlijk niet te vergeten Wrecking ball! en er was ook nog een hele smalle podium waar ze haar akoestische liedjes ging zingen. Miley deed ook nog een speciale speech waar ze over haar pas overleden hond Floyd praat maar ook dat ze superblij was dat ze eindelijk in Antwerpen stond. Miley zei dat ze ook aan ons zag dat wij ook SUPER blij waren.
Het was gewoon een FANTASTISHE show, de show duurde 2 uren maar het ging zo snel voorbij..
Het was een groot feest! met een  auto op het podium, ''Miley'' geld die ze gooide, Giant Floyd,een vliegende hotdog waar ze op zit en door de arena mee gaat,dansende dieren en nog veel meer!
Het was een concert wat je niet snel zal vergeten. Ook de akoestische liedjes waren super! ze zong Jolene,Summertime sadness,Rooting for my baby en nog een speciaal liedje die ze met haar broer Braison ging zingen. Miley zong LIVE en het was gewoon super al haar outfits waren TOP. Ook echte outfits wat alleen Miley kan verzinnen zoals: super mooie jumpsuits,kleding met dollars en een amerikaans pakje en nog veel meer andere outfits!.Het was een speciale show en die dag ga ik ook niet snel vergeten.
Op het einde sluit ze af met Party in the USA en met vuurwerk! en allemaal confetti die uit de lucht kwam.
Miley was al een inspiratie voor me maar nu is ze echt HEEL speciaal voor mij geworden!
Hopelijk komt Miley zo snel mogelijk nog een keer terug naar Europa want we missen haar nu al!

Zijn jullie ook naar Bangerz tour geweest?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten