dinsdag 11 juni 2013

Interview met April Van Take Me Out

Hoi,

vandaag weer een interview met niemand minder dan April
ze is bekend van Take Me Out!

1.Wil je, je voorstellen?
Hallo , Ik ben April Mercedes Jordan en doe mee aan seizoen 5 van TAKE ME OUT.
Bij de show ben ik opzoek naar een leuke man, tot nu is mijn type man nog niet voorbij gekomen.
Ik ben 20 jaar oud en ben leidinggevende in een kleding winkel in Amsterdam wij verkopen uitgaanskleding .
Heb de opleiding zorg en welzijn gedaan maar dat vind ik helemaal niks , mijn droom is om verder te gaan in de tv wereld.
Ik voel me zelf halfmens half superster haha , zelf ben ik een mix van Surinaams Cubaans en Nederlands .

2.Omschrijf je style eens?
Ik heb verschillende stijlen de enne keer ben ik heel stoer  en de andere keer heel girly .
Het liefst hou ik gewoon van een leuk stoer T-shirtje met een skinny jeans en sneakers  lekker normaal.
Maar in mijn uitgaans leven ga ik helemaal over de top mijn jurkjes zijn altijd glitter glamour en sexy !

3.Wat is je favoriete kleding winkel?
Mijn favoriete winkel is River Island de kleding is echt geweldig ! maar ik hou ook enorm van Chaplin dat is een winkeltje bij Nieuwedijk in Amsterdam daar verkopen ze hele aparte sieraden.
1 van mijn verslavingen zijn aparte sieraden .

4.Heb je een bepaald make-up merk wat je het liefst draagt?
Ja het is een Spaans merk Flomar dat is echt een aanrader , ik heb de make up in Barcelona gekocht en kan niet meer zonder.
Ik vind dat geen ander make up merk kan tippen aan Flomar .
Het is trouwens ook nog is betaalbaar.

5.Je hebt super mooie krullen doe je er nog iets in om nog mooiere krullen te krijgen?
Van Andrelon de perfecte krul lijn , vet lief complimentje .
maar het liefst heb ik stijl haar hoor lekker makkelijk .
Je weet nooit hoe je krullen er uit gaan zien van te voren .
Of het hangt heel erg of het pluist of het krimpt in altijd problemen haha ! 

6.Heb je een bepaalt parfum die je het lekkerst vind ruiken?
Ja van Victoria Secret de bodysprays zijn geen parfums maar ik vind ze heerlijk met 1 flesje doe ik letterlijk 2 WEKEN !!!!

7.Wat is je favoriete kledingstuk?
Ik heb een bont bodywarmer heel gemeen eigenlijk , maar ik hou van dat ding .
Het houd me lekker warm en kan het altijd leuk combineren.

8.Wat zijn je favoriete kleuren?
Rose en glitter is glitter eigenlijk een kleur ? 

9.Zou je iets in de tv wereld willen doen?
Zeker weten, vroeger wou ik altijd de nieuwe Irene Moors worden nog steeds maar dan ala Patricia Paay haha .
Ik zou graag zulke programma's als spuiten en slikken willen doen of iets hips wat er nog niet is .
Maar trust me , jullie gaan me terug zien de gekke april van take me out word vervolgd.

10.Heb je een favoriet sieraad?
Ja ik heb gouden oorbellen gekregen van mijn liefste vriendinnetje Samantha als ik die kwijt raak zou ik het heel zonde vinden .
En heb een wit goud ringentje van mijn opa en oma gehad voor kerst 4 jaar geleden die heeft erg veel waarde voor mij.

11.Wil je nog iets zeggen dat op mijn  fashionblog moet komen ?
Ik vond het heel leuk om dit interview te doen en blijf bezig waar mee je bezig bent Topper !
Iedereen sowieso blijven kijken naar take me out elke werkdag om half 8 op rtl 5 
and its all about fashion!

Ik wil April bedanken voor het interview!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten