woensdag 17 juli 2013

Tony Cohen AFW 2013



Op zondag 14 juli was ook  Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week 2013 .
We weten niet beter dan dat model Kim Feenstra deze show opent, zo ook deze avond. Samen met andere modellen showde zij Tony’s nieuwe zomer 2014 collectie. Zoals we van Tony gewend zijn: Soepele stoffen,
In crème, offwhite, zalm, goud, zand, camel en bruin. Maar ook donkerblauw en zwart. Mooie opgewerkt in crèmekleurige korte jurkjes, mintgroene tops en leren items.



Ik vind de collectie super leuk met leuke kleuren heel simpel maar wat iedereen aan kan!
Voor feestjes of gewoon voor je werk of school. Het is niet te overdreven en dat is wat ik er zo
mooi aan vind.




Ik vind Kim Feenstra echt een van mijn favorieten modellen
De kleding, make-up en haren zijn weer prachtig zoals altijd ook die lange extensions vielen mij meteen op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten