vrijdag 9 augustus 2013

Nieuw Decoratie: Slaapkamer

Hee, na lange tijd weer eens mijn kamer opnieuw ingericht met een zomers kleurtje: Roze!
Echt een van mijn lievelingskleurtjes. Maar ook andere kleuren zoals: wit, grijs en zwart.


Het bordje met Welkome heb ik eigenlijk altijd aan de deur hangen maar vond het leuk om het even zo neer te leggen met een kussentje.

























Dit dienbladje(licht roze) heb ik op mijn nachtkastje staan. Die glazen potjes kan je echt overal kopen! en decoratiesteentjes voor erin ook. Ik vond die kleur echt super schattig!




Dit staat ook op mijn nachtkastje ik vind dit echt het mooist met die bloemen echt zomers! ook de kleur vind ik gewoon super met dat wit en die andere kleurtjes.



Dit is de kapstok wat  ik aan de muur heb  hangen die heb ik met rustige en zachte kleuren gecombineerd zodat het wat rustiger in de kamer is.




















Wat je hier ziet is mijn kledingkast ik heb erboven een soort kist op gezet met een krans
en een vaasje met witte bloemen zodat mijn kledingkast er toch een beetje meer gedecoreerd is.





















Dit is ook bovenop de kledingkast met een kleine roze boeddha wat ik supermooi vind
en een rietenvaas waar ik (neppe) bloemen heb ingezet. Erachter heb ik allerlei witte fotolijstjes staan.




 
 Dit staat naast mijn slaapkamer deur ik vind dit super schattig!
Vooral die grote witte rozen erin.




xxxJay-Dee Style

Geen opmerkingen:

Een reactie posten