donderdag 5 september 2013

Interview met Stylight gehad!

Hee,
Ik heb een aantal weken geleden een interview met Stylight mogen doen.
Hieronder het interview.

Op Jay-Dee Style schrijft Daphne over Fashion, Beauty en interieurstijlen. Omdat ze al van jongs af aan fashionnieuws en andere blogs volgt, is ze haar eigen blog gevonden. Eigenlijk heeft ze altijd wel inspiratie om weer leuke en frisse posts op haar blog te plaatsen! Ben jij nog op zoek naar een blog die zich niet slechts op één onderwerp richt, maar waar je terecht kunt voor tips op meedere gebieden? Dan is een kijkje nemen op Jay-Dee Style zeker de moeite waard!
Shoppingunlike: Waar gaat jouw blog precies over?
Daphne: Mijn blog gaat over Fashion, Beauty en interieurstijlen. Eigenlijk van alles een beetje, wat over die onderwerpen gaat.
Shoppingunlike: Hoe ben je op de naam voor je blog gekomen? Wat is je inspiratie geweest?
Daphne: Jaydee vond ik altijd al een mooie naam. Toen ik met mijn blog ben begonnen heb ik deze naam dan ook meteen uitgekozen als naam voor mijn blog. Omdat het niet fashion achtig klonk heb ik het veranderd naar: Jay-Dee Style
Shoppingunlike: Waarom ben je met deze blog begonnen?
Daphne: Vroeger volgde ik ook allerlei blogs, ik was ook altijd vrij snel op de hoogte van de laatste nieuwe mode en ik probeerde ook altijd nieuwe dingen uit. Het inspireerde me om het ook te gaan doen en nu heb ik het en ben ik er super blij mee!
Shoppingunlike: Waar haal jij je inspiratie voor je blog vandaan?
Daphne: Inspiratie vind je overal op internet op straat en tv. Als er nieuwe dingen op de markt zijn daar schrijf ik dan over en als ik nieuwe dingen ingericht heb, komen die ook op mijn site te staan. Inspiratie is niet zo heel moeilijk je moet gewoon je fantasie gebruiken.
Shoppingunlike: Wat is jouw favoriete onderwerp om over te schrijven?
Daphne: Mijn favoriete onderwerp is eigenlijk een moeilijke vraag; ik zou eigenlijk niet kunnen kiezen. Ik volg alle fashionnieuwtjes en ik hou ervan om erover te schrijven, maar interieur vind ik ook super om over te schrijven, want als ik iets nieuws inricht komt het ook meteen op de site!
Shoppingunlike: Wat is je favoriete item dat je ooit gekocht hebt?
Daphne: Ik heb niet echt één favoriet item; alles wat ik koop vind ik geweldig! Maar als ik moet kiezen dan zijn het toch mijn Supertrash laarzen!
Shoppingunlike: Wat is jouw Must Have item van dit jaar?
Daphne. Peplum, ik ben echt gek op peplum kleding. Ik vind dat echt geweldig en het ziet er ook nog eens superleuk uit! Je kan het ook overal mee combineren. Dat vind ik het mooiste eraan.
Shoppingunlike: Wie is jouw favoriete designer?
Daphne: Ik heb niet echt een favoriete designer. Maar als ik er paar uit Nederland moet kiezen dan zijn het toch: Olcay Gulsen en Janice
Shoppingunlike: Wat is jouw favoriete shopping/mode stad?
Daphne: Mijn favoriete mode stad is natuurlijk Amsterdam!
Shoppingunlike: Wat is jouw tip voor mensen die graag met een blog willen beginnen?
Daphne: Als je echt altijd met mode of iets anders bezig bent en je graag mensen wilt inspireren zou ik een blog aanmaken. Het gaat er wel om dat je het leuk vindt om te doen, want een blog neemt altijd veel tijd in beslag en het is niet zomaar iets, alleen maar omdat je geld of bekend wilt worden. Als je het echt leuk vindt en je mensen wilt overtuigen waarom ze iets moeten kopen of waarom jij dat kledingstuk leuk vindt hou ik je niet tegen :)
Wil je de website bezoeken met het intervieuw? klik dan hier Interview

Geen opmerkingen:

Een reactie posten