zaterdag 5 oktober 2013

Maybelline Fit Me Anti-shine Stick Foundation

Hee,
Ik heb laatst de reclame van de nieuwe coverstick van Maybleine New york gezien!
Het was ook laatst te zien bij HNTM, toen ze de modellen aan het opmaken waren, gebruikte ze bij Daelorian de Maybelline Fit Me Anti-shine Stick Foundation.
Hij is speciaal gemaakt voor de mensen met een glimmende huid super handig!
De sticks zijn verkrijgbaar in zes olievrije tinten. Er is ook rekening gehouden met ieder zijn huiskeur. De stick is met kleurcodes aangegeven zodat het makkelijker is om jouw kleur te vinden.
















Daar wou ik dus meer over weten, aangezien ik na een paar uur foundation toch een glimmende huid krijg.

Ook het aanbrengen is makkelijk:

Breng de stick rechtstreeks aan op de huid en trek brede lijnen op voorhoofd, recht naar beneden langs de neusbrug en op je wangen en kin. Verspreid vervolgens met de vingertoppen in een cirkelbeweging de foundation gelijkmatig over je gezicht.


 Maybelline Fit Me Anti-shine Stick Foundation
-Is een gel foundation stick
-Anti glaskeern die het glanzen onder controle houdt
-Soepele gel foundation die makkelijk aanbrengt
-Ideaal voor de gemengde en vette huid
-Voelt niet vet of zwaar aan
-Verkrijgbaar in zes kleuren – van licht tot donker





























Heb jij de Maybelline Fit Me Anti-shine Stick Foundation al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten